Palvelut
Kampanjasuunnittelu
Lisää asiakkaita ja myyntiä tehokkailla kampanjoilla
Tänä päivänä yli 90 % suunnittelemistamme kampanjoista jalkautuu digitaalisiin kanaviin. Näin ollen esimerkiksi suorakirje tai televisiospotti saattavat tuoda iloisen yllätyksen tulosten valossa, kun kilpailu näissä on vähäisempää. Mietimme yhdessä täydellisen mediamixin asiakaskuntasi mediankäytön ja tavoitteesi perusteella.
Tekoäly auttaa oikeaan kohderyhmään kohdentamisessa esimerkiksi Googlen ja Metan mainospalveluissa. Silti näissäkin kanavissa on tarpeen tuntea asiakkaansa: mitä he tarvitsevat, milloin, millä hinnalla ja mistä he saavat ostettua palvelusi tai tuotteesi. Jos sinulle tuli nyt mieleen McCarthyn 4P-markkinointimalli, niin olet oikeilla jäljillä. Tietyt perusasiat ovat ja pysyvät, vaikka kanavat ja teknologiat vaihtuisivat.
Oikeat viestit kaikkiin kanaviin
Kajo Brandsin vahvuus kampanjasuunnittelussa on kanavariippumattomuus. Voit ostaa meiltä pelkästään somemainontaa tai vaikka radiokampanjan, mutta suosittelemme lähtökohtaisesti monikanavaisuutta. Budjettia ei kannata kuitenkaan tuhlata jokaiseen tarjolla olevaan mediaan.
Mediabudjetti vaatii asiantuntemusta
Valituissa kanavissa on syytä tietää sopiva mediapanos, jotta markkinaläpäisy on riittävän voimakas. Tässä auttaa matematiikka ja kokemus. Kun sinulla on käsitys vaikkapa klikkihinnoista ja kohderyhmäsi koosta, osaat tehdä oikeat ja tavoitettasi vastaavat päätökset. Tärkeintä on se, että saat mediarahallesi vastinetta myynnin muodossa.
Esimerkkejä toteuttamistamme kampanjoista
-
Digikampanjat
(Meta, Google, LinkedIn, TikTok, Snapchat, Sanoma, Alma) -
TV-kampanjat
-
Ulkomainonta
-
Printtikampanjat
-
Radiomainonta
Kaipaako myyntisi kiritystä?
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan sinulle tehokas kampanja yhdessä.
Tero Hyttinen
Myynti ja asiakkuudet
045 260 5779
tero.hyttinen@kajobrands.fi